Go Back   Poker Affiliate Programs - Affiliate Community for Poker Affiliates > International Poker Affiliate Forums > Dansk Poker Affiliate Forum
Register VBay [0] FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Dansk Poker Affiliate Forum Danish - Danske Affiliates - Diskuter Affiliate Programmer med andre Danske Poker Affiliates

Reply

Social Bookmarking Thread Tools Display Modes
  #1 ()  
Old 03-01-2008, 01:21 PM
internet_affiliate internet_affiliate is offline
Junior Member

Default dokumentation af affiliate indtægter til skat?

Hej alle sammen (o:

Godt med et dansk rum på PAW. Jeg vil gerne starte ud med et emne som godt nok ikke kun er relevant for poker affiliates, men noget jeg har spekuleret over et stykke tid eftersom jeg er ved at starte en affiliate business.

Det drejer sig om hvordan man dokumenterer sine indtægter fra affiliate-aftaler til Skat? Normalt vil man jo bruge en faktura, men eftersom der sjældent bliver udskrevet fakturaer fra en affiliate til udbyderen af affiliate-aftalen, skal der jo dokumenteres på anden vis. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har været i dialog med Skat på det her område eller bare hvordan i gør? Bruger i screenshots og udskrifter af neteller konto eller kopier af tilsendte checks osv., som bilag til regnskab?
Håber der er nogen der har lidt erfaringer på området selvom det ikke er det mest besøgte forum endnu.

venlig hilsen
internet_affiliate
Reply With Quote
  #2 ()  
Old 03-25-2008, 08:38 AM
Betguiden Betguiden is offline
Danish Moderator

Send a message via MSN to Betguiden

kan desværre ikke hjælpe da vi driver en engelsk virksomhed. Vil dog umiddelbart mene at disse dokumentationer du omtaler burde dokumentere dine intægter ganske udemærket.

Er selv igang med at rydde op i netellerkonto og rigtig bankkonto, da en ewallet giver noget rod, når man skal rapportere til sine respektive myndigheder. Så wire transfers, og så kan du evt. lave dit eget faktura system, hvor du laver regninger der jo bliver indbetalt på din bankkonto.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules